Hierbij ontvangt u onze nieuwsbrief, veel leesplezier!

Nieuw speeltoestel

Afgelopen week zijn het speeltoestel en het duikelrek op het bovenbouwplein geplaatst. Echt een aanwinst voor ons plein en een mooie uitdaging voor de kinderen!

Groep 8 in de finale

Gisteravond hebben de jongens van groep 8 in het Telstar stadion de finale gespeeld van het schoolvoetbaltoernooi. Het was een spannende wedstrijd met veel publiek dat enthousiast heeft aangemoedigd. De jongens zijn op de 2e plek geëindigd. Wij zijn trots op deze toppers!

Bedankt alle enthousiaste ouders die de jongens hebben begeleid!

Het tuincentrum

De kleuters zijn op bezoek geweest bij het tuincentrum Ranzijn. Zij hebben hier een fotospeurtocht gedaan en nóg meer geleerd over het thema tuincentrum!

Pasen

Afgelopen vrijdag hebben we op school een heerlijk paasontbijt gehad gevolgd door een leuke paasspeurtocht voor groep 1 t/m 4. De midden- en bovenbouw is op zoek gegaan naar de verstopte eieren waarbij het gouden ei gevonden moest worden. De paaseitjes (vier kilo!) zijn gesponsord door AH Dokuplein in IJmuiden waar wij heel blij mee zijn! De oudercommissie heeft de school in gezellige paassfeer gebracht!

Ziekmelden/afwezigheid

Bij ziekmelding of afwezigheid zijn verzoeken we u vriendelijk de leerkracht een Parro bericht te sturen of tussen 8.00 en 8.30 uur naar school te bellen, 0255 514354.

Dinsdag en
woensdag