Opvang voor uw kind

Voor gezellige opvang binnen onze school voor peuters tot en met kinderen van 12 jaar werken wij samen met Kinderopvang Op Stoom. Tevens is naast de school buitenschoolse opvang Partou gevestigd.

Oneindig veel te doen op BSO Campert

Van taarten bakken en wolkenkrabbers bouwen tot fantasierijke creaties met materiaal uit de atelierkast, op BSO Campert is er van alles te doen. Kinderen van alle leeftijden worden geïnspireerd om te ontdekken wat hun talenten zijn. Oudere kinderen kunnen hun fantasie loslaten op het podium of samen hangen aan de bar met een vriendje. En op de pleinen van de school kan iedereen zijn energie kwijt met bijvoorbeeld een voetbaltoernooitje.

BSO Campert is van maandag t/m vrijdag geopend vanaf het moment dat school sluit tot 18.30 uur. Op studiedagen en in schoolvakanties is de BSO geopend van 7.30 tot 18.30 uur.

Uw kind is welkom op de voorschoolse opvang: vanaf 7.30 uur tot het moment dat school start. Daarnaast biedt Op Stoom tussenschoolse opvang aan op de Jan Campertschool.

Peuteropvang Campert

De peuteropvang is schooltijdenopvang voor peuters van 2 tot 4 jaar. Voor peuteropvang kan je bovendien Kinderopvangtoeslag aanvragen. Peuteropvang Campert wordt ook door de goed opgeleide medewerkers van Op Stoom geleid en zit ons schoolgebouw. Dan is het al een vertrouwde omgeving als uw kind straks ook naar de Jan Campertschool gaat.

Peuteropvang Campert is onder voorbehoud van de kindaantallen (minimaal 4 kinderen) open op:

• Maandag 8.30 – 11.30 uur
  • Dinsdag 8.30 – 11.30 uur
  • Woensdag 8.30 – 12.00 uur
  • Donderdag 8.30 – 11.30 uur
  • Vrijdag 8.30 – 12.00 uur

Leerling aan het woord:

Ik wil niet dat school voorbij is. School is leuk

Leerling groep 4

Gaat uw kind naar de opvang?

BSO Campert en Peuteropvang Campert worden beiden georganiseerd door Kinderopvang Op Stoom. Voor tarieven, aanmelden en meer informatie over de buitenschoolse opvang kunt u terecht bij BSO Campert – Kinderopvang Op Stoom.  Of neem contact op met BSO coördinator Marjan Nieuwendijk: marjan.nieuwendijk@opstoom.nl

Voor tarieven, aanmelden en meer informatie over de peuteropvang kijkt u op: Peuteropvang Campert – Kinderopvang Op Stoom Of neem contact op met Clustermanger Bibi Telleman: bibi.telleman@opstoom.nl