Op tijd beginnen

Wij merken dat in de ochtend kinderen te laat, na 08.30 uur, de school in komen. Wij vragen u uw kind op tijd naar school te sturen of naar school te brengen, zodat de lessen op tijd kunnen starten. Het onderbreekt de les als kinderen later dan 08.30 uur de klas binnen komen. De deuren van de school gaan 10 minuten voor lestijd open, de kinderen hebben dan ruim de tijd om hun jas en tas op te hangen en in de klas te gaan zitten.

Ouders in de school

Om de zelfstandigheid en zelfredzaamheid van de kinderen te bevorderen vragen wij de ouders van de kinderen van groep 4 t/m 8 om op het schoolplein afscheid van hun kind te nemen en hun kind zelfstandig de school in te laten gaan. Als u een korte mededeling voor de leerkracht heeft, dan kunt u natuurlijk gewoon naar binnen lopen naar de leerkracht.

De schoolfotograaf

Vandaag krijgt uw kind de inlogkaartjes van de schoolfotograaf mee naar huis. U kunt zelf via de website de foto’s bestellen die u graag wilt hebben.

KBW “Bij mij thuis”

Bij mij thuis lezen we elke avond voor het slapengaan. Bij mij thuis kun je heel ver boven de stad uitkijken. Bij mij thuis vieren we het Suikerfeest. Bij mij thuis wonen twee mama’s. Bij mij thuis eten we elke vrijdag patat. Bij mij thuis zijn alle deuren breed genoeg voor de rolstoel van mijn broertje. Hoe is het bij jou thuis? Wat maakt jouw huis een thuis? Bij iedereen is het thuis anders. We kunnen zo veel van elkaar leren, lees mee.

Op woensdag 4 oktober start de Kinderboekenweek. Het thema dit jaar is ‘Bij mij thuis’. De start van de Kinderboekenweek openen we feestelijk waarna de rest van de week in het teken staat van boeken lezen, verhalen schrijven en illustreren.

Op woensdag 11 oktober organiseren wij natuurlijk ook weer de kinderboekenmarkt. Van 11.30 uur tot 12.15 uur kunnen er in de school kinderboeken worden gekocht en verkocht. Alle kinderen uit de groepen 3 t/m 8 mogen hun oude, maar nog mooie, kinderboeken van thuis verkopen voor een klein bedrag (tot 2 euro). Dit geld is natuurlijk voor de kinderen zelf. Uiteraard mogen de kinderen ook boeken van andere kinderen kopen.

Kinderen uit de groepen 1-2 mogen onder begeleiding van een ouder door de school lopen om leuke boeken aan te schaffen. De ouders van de andere groepen zijn natuurlijk ook welkom om een rondje te maken.

Denkt u deze woensdag aan het meegeven van kleingeld?

Ziekmelden/afwezig

Bij ziekmelding of afwezig zijn verzoeken we u vriendelijk de leerkracht een Parro bericht te sturen of tussen 8.00 en 8.30 uur naar school te bellen, 0255 514354.

Bruisend zomerfeest!

Afgelopen vrijdag hebben wij een top zomerfeest gehad!

Meer zien? Volg ons op Instagram en Facebook!

Bijlagen

GGD flits september 2023

Dinsdag26 septemberStudiedag, kinderen vrij
Woensdag27 september08.30-09.00 Kijkochtend groep 1 t/m 4
11.45-12.15 Inloop groep 5 t/m 8
Vrijdag 29 septemberSportochtend bij Suomi groep 4 t/m 8
Woensdag4 oktoberStart Kinderboekenweek “Bij mij thuis”
Woensdag11 oktoberKinderboekenmarkt 11.30-12.15 uur

Gegevens kernteam

Anti-pestcoördinator Jan Campertschool

Vertrouwenspersonen Jan Campertschool

Vakantierooster

Primair onderwijs
Herfstvakantie23 t/m 27 oktober 2023
Kerstvakantie25 december t/m 5 januari 2024
Voorjaarsvakantie19 t/m 23 februari 2024
Goede Vrijdag29 maart 2024
2e Paasdag1 april 2024
Meivakantie29 april t/m 10 mei 2024
Zomervakantie22 juli t/m 1 september 2024
Studiedagen (dan zijn de kinderen vrij)
Dinsdag 26 september 2023
Vrijdag 10 november 2023
Vrijdag 16 februari 2024
Maandag 15 april 2024
Maandag 24 juni 2024
Op de volgende dagen zijn de kinderen om 12.00 uur uit: dinsdag 5 december, vrijdag 22 december en vrijdag 19 juli 2024.