Hierbij ontvangt u onze nieuwsbrief, veel leesplezier!

Nieuw speeltoestel

Ons schoolplein wordt steeds mooier! Gisteren en vandaag is hard gewerkt aan het grote, nieuwe speeltoestel op het kleuterplein. Het ziet er prachtig uit! Vanaf morgen kunnen de kleuters hierop spelen!

Onderwijs-ontwikkeling van de school

Medio januari zijn de midden toetsen van het Cito leerlingvolgsysteem afgenomen. We zijn heel blij met de sterke groei van de resultaten. Alle groepen hebben nagenoeg op alle onderdelen de schooldoelen gehaald. We continueren de plannen die zijn ingezet.

Deze week is gestart met de instructie buiten de groep voor de meerpresteerders van groep 5 t/m 8 die werken met extra verrijkingsmaterialen. Dit wordt 2x in de week gedaan door juf Ilona.

JONGleren

Kinderen willen de wereld ontdekken. Leren lopen, leren fietsen, naar buiten gaan, kijken wat er gebeurt op straat en samen spelen met vriendjes. Als vanzelf gaan zij deelnemen aan het verkeer. Wat kunt u doen om uw kind daarop voor te bereiden.

Daarom organiseren wij op maandag 3 april, samen met Stichting Verkeersonderwijs, een informatieavond voor ouders. We starten om 19.30 en de avond duurt tot 20.30 uur. U bent van harte uitgenodigd om te komen. Wilt u het aan de leerkracht doorgeven als u hierbij aanwezig bent?

Het rekencircuit

Een kijkje in de kleutergroepen tijdens het rekencircuit.

Gezonde lunch

We merken dat er onduidelijkheid is over de inhoud van de lunchtrommel. De Jan Campertschool is een gezonde school, daarom vragen wij u uw kind een gezonde lunch mee te geven. Wij vragen u geen koekjes of snoepjes in de lunchtrommel te doen.

Schoolbasketbal toernooi

Zondag 5 maart hebben Xander, Dante, Siem en David aan het jaarlijkse schoolbasketbaltoernooi van de gemeente Velsen meegedaan voor de Jan Campertschool. Er deden 20 teams van verschillende scholen mee. Helaas hebben we niet gewonnen, maar het was een gezellige en sportieve dag!

Ziekmelden/afwezigheid

Bij ziekmelding of afwezigheid zijn verzoeken we u vriendelijk de leerkracht een Parro bericht te sturen of tussen 8.00 en 8.30 uur naar school te bellen, 0255 514354.

Maandag10 aprilPasen
Dinsdag11 aprilStudiedag IJmare, leerlingen vrij