Ons team

In ons team heeft iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid, hebben we waardering voor elkaar en profiteren we van elkaars kennis en kunde. Samen dragen we de verantwoordelijkheid voor de zorg van alle leerlingen bij ons op school. We blijven ons steeds ontwikkelen en zorgen daarbij voor een goede sfeer. Dit maakt dat we een heel vast, stabiel en gezellig team hebben.

• Directeur: Christa Ettema
  • Administratie: Juf Linda
  • Conciërge:  Meester Berend
  • Intern begeleider: Juf Claudia
  • Vakleerkracht gym: Juf Corina
  • Vertrouwenspersoon: Juf Monique en juf Veronique

Leerkrachten

• 1-2 A: Juf Manon & juf Veronique
  • 1-2 B: Juf Rosanna & juf Corrie
  • 3 A: Juf Ilona & juf Monique
  • 3 B: Juf Marcella & juf Netty
  • 4: Juf Natalie & juf Nancy
  • 5A: Juf Isa
  • 5B: Juf Isabelle
  • 6: Meester Ruud
  • 7: Meester Ben & juf Monique
  • 8: Juf Muriel
Claudia Kingma, intern begeleider

Leerkracht aan het woord:

“Onze school bevindt zich in een prachtige, groene omgeving, waar zowel de leerlingen als leerkrachten dagelijks van genieten”

Juf Isabelle

Ook werken bij een bevlogen onderwijsinstelling?

Deze school maakt deel uit van IJmare waar alle mogelijkheden zijn om je verder te ontwikkelen als leerkracht of als ondersteunende professional. Met 16 scholen en ruim 350 gedreven collega’s gaan wij elke dag voor het best mogelijke onderwijs in de IJmond.