Ouder-app

Op de Jan Campertschool vinden wij het belangrijk om ouders/verzorgers goed te informeren over de activiteiten die plaatsvinden.  Daarvoor werken wij de handige en veelzijdige Parro ouder-app.

Parro is een sociale media tool die werkt met een afgesloten en veilige omgeving. Alleen de ouders/verzorgers van de groep krijgen toegang tot de geplaatste berichten. De leerkracht is beheerder en heeft hierbij de volledige controle. Zodra uw kind op school zit ontvangt u een uitnodiging hoe u de groep kunt volgen.

Via Parro kunnen wij u als ouder/verzorger op een makkelijke en vooral toegankelijke manier informeren over het reilen en zeilen van de groep van uw kind en van de school als geheel. De leerkracht kan foto’s delen van een leuke activiteit, een tekstbericht sturen of een oproep plaatsen.

Omdat er informatie en foto’s worden gedeeld vanuit de groep kan het voorkomen dat kinderen herkenbaar in beeld komen. Om de privacy van de leerlingen te respecteren vragen we aan het begin van elk schooljaar hiervoor uw toestemming.